sobota, 25 października 2014

Nowe Rozdziały


Nowe rozdziały od 24.09 do 25.10

Autor: Aria Meredith
Kategoria: Fairy Tail OC
Rozdział Drugi: To, co nam się należało...
-Scarlet, wstawaj...- usłyszałam cichy szept, lecz nie zwróciłam na niego uwagi- jeszcze nie wybudziłam się z bezpiecznej i ciepłem krainy snów, w której mogłabym zostać o wiele dłużej.
-Scarlet, nie mamy czasu, jesteśmy spóźnione...- ten głos był coraz bardziej irytujący, nie dawał mi wrócić do marzeń!
-Próbowałam po dobroci, Scarlet, jednak naprawdę musimy iść...- tym razem postanowiłam nie zignorować tego głosu, brzmiał inaczej. Straszniej.
I się stało- nim zdążyłam otworzyć oczy, wylała się na mnie lodowata woda. Szybko zbiegłam z łóżka i zobaczyłam tą Hakai! A w ręku trzymała beczkę, z której kapał bezbarwny płyn. Co za...
-Ty...

Autor: Fumiko Rei
Kategoria: LoLu, GaLevy, Gruvia, Jerza, Zbiorowe, Yaoi
Rozdział 1 (Pakt Szalonych Dziewic)
– Dziękuję za ratunek! – krzyknęła do niego. W końcu skoro okazało się, że jej pomysł o tym, że on też chce ją okraść był nietrafiony, należało mu się coś. Przynajmniej podziękowania. (...)
Zauważyła też, że uśmiechnął się do niej tak jakoś... irytująco. Jakby z politowaniem, choć Lucy nie była pewna. Zatkało ją, bo nie tego się spodziewała. Potem odszedł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy