niedziela, 18 października 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 12.10 do 18.10

Nalu Fairy Tail
Autor: Kiri Chi
Kategoria: NaLu
 Rozdział 19 - Uwięzieni w jaskini.
Po drodze Natsu zapewniał Lucy cały czas, że wszystko będzie w porządku, ale przez to co blondynka przeczytała, naprawdę miała ochotę zawrócić. Jednak nie chciała wyjść na taką, która się wszystkiego boi, a tak naprawdę nie miała pojęcia czy magowie faktycznie są tacy silni. Sam fakt, że widziała u Natsu płomienie w pięściach dawało jej do zrozumienia, że normalni ludzie nie stanowią dla nich zagrożenia, co znaczyło, że magowie są naprawdę silni. Przy rozmyślaniu, jeszcze raz spojrzała na zlecenie.

Godslayer
Autor: Suzan
Kategoria: Fairy Tail OC, Galevy, Gruvia, Jerza, Nalu
 Rozdział 15 - Kalipsso
 -Miłość wyzwala w nas magię... I to dosłownie. Jeśli się zakochasz, twoja boska strona uaktywni w tobie drugie źródło.- W tym momencie spoważniała i zatrzymała się na środku odbicia księżyca. -Jednak może cię zgubić. Jeden nieopowiedni ruch... Jedna sekunda... Jeden moment może zniszczyć całe twoje życie.- Powiedziała i spojrzała na Lou poważnym wzrokiem. -Wierzę w ciebie Louise... Wierzę, że jesteś w stanie pokonać mojego syna.- Wyszeptała i spojrzała na swoje dłonie, które zaczęły znikać. -Ufam ci Louise... Ufam ci, córko Nyrona.

Przygody Fairy Tail
Autor: Marika Beilschmidt
Kategoria: Fairy Tail OC, GrayxOC
Rozdział 19- Niespodzianki i kłopoty chodzą parami...
-Lou?
-Hmm?
-Czy ty i Grey ten teges?
-Pff!- Wyplułam sok, który właśnie piłam.-Co?
-No bo tak jakoś wyglądacie...
-CO?!- otworzyłam szerzej oczy.- On... Ja... Co? 
Isabell uśmiechnęła się chytrze.
-No bo wiesz... Jak szliśmy do Magnolii, przed naszym rozstaniem z nimi...
To on na ciebie TAK się patrzył... Chyba cię lubi...- zawinęła językiem jak Happy. 
-Nie zamieniasz się przypadkiem w Miruś albo małego, niebieskiego kota?- Wytarłam cały pozostały sok z mojej twarzy i ponownie zaczęłam sączyć płyn ze swojej szklanki.
-A co robiliście razem na plaży? Słyszałam...- Nachyliła się do mnie.- że się całowaliście... 
-Albo to na korytarzu... Jeszcze chwila, a... AUAA~~
No i nie wytrzymałam... Pozbawiłam życia szklankę i uderzyłam małą plotkarę... 

Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Fairy tail OC, Nalu, Gale
Rozdział 44 - Ogień vs. Woda
 - Gdzie jest Lucy? – zapytał z poważną miną. Sara z niepokojem spojrzała na chłopaka, który wyraźnie żądał od niej odpowiedzi. Niebieskowłosa nie wiedziała jakie relacje Lucy utrzymuje z tym chłopakiem, więc nie zamierzała nic nikomu zdradzać. W jednej chwili uśmiechnęła się zadziornie i zapytała:
- Jak ci na imię?
- Natsu Dragneel - spojrzał na nią nieufnie, a ta się zaśmiała. – Co cię tak bawi?
- Czyżbym miała przed sobą sławnego Salamandra? – kiwnął głową. – Wiedziałam. Ja jestem w swych stronach znana jako wodna bestia. Jestem wodnym zabójcą smoków. – odpowiedziała dumnie.
Wyjaśniła różowowłosemu, że przybyła tu zgodnie z prośbą Lucy i nie zamierza się nikomu tłumaczyć. Wyraźnie dała też znać, że nie ufa chłopakowi, ale ten nadal chciał wiedzieć gdzie jest Lucy.
- Czy wszystko u niej w porządku? – zapytał spokojnie czując, że lada moment może wybuchnąć.
- Nie widziałam się z nią od kilku dni, ale od tamtego czasu było prawie dobrze. – posmutniała.
- Co się stało?! Co jej zrobiłaś?!

Autor: AlonseKurokami
Kategoria: Jerza, Galevy, Gruvia
13.Zeni
Spojrzała na dziecko, które cudem pozostało w jej ramionach. Delikatnie położyła ją na trawie. Sama też chciała wyjść na brzeg ale nie miała tyle siły. Wtedy zauważyła zbliżającą się do nie postać. Z wyglądu wyglądała na starszą pensjonariuszkę jakiegoś domu opieki, a przynajmniej tego się domyślała po ubiorze owej kobiety. Starsza kobieta widząc ją podbiegła do niej z zatroskaną miną.
- Proszę, zaopiekujcie się moją Erzą.... - chciała powiedzieć coś jeszcze. Wyjaśnić choć trochę i ostrzec ale nie zdążyła. Odeszła, a jej ciało zabrała rwąca woda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy