niedziela, 10 stycznia 2016

Nowe Rozdziały

Nowe rozdziały od 03.01 do 10.01

Autor: Marika Beilschmidt
Kategoria: Fairy Tail OC
Rozdział 21- Przed
Stanęłam pośrodku drogi i spojrzałam w górę, na ciężkie, szare niebo. Wypuściłam z ust powietrze, które zamieniło się w parę. Nagle na mój nos spadł kawałek lodu, który szybko się rozpuścił. 
Śnieg. 
Zamknęłam oczy i zamarłam z głową skierowaną ku smutnym chmurom. Płatki, które spadały na moją twarz szybko się topiły, ale wkrótce przestały. 
Cichy szelest wyrwał mnie z odrętwienia. Wstrząsnął mną dreszcz, po czym szybko uskoczyłam w prawo. Koło mnie przeleciała strzała. Ukucnęłam. Wypatrzyłam błysk. Przyzwałam snajperkę, wymierzyłam i strzeliłam. Z drzewa spadła stłuczona butelka.
-Co...?- szepnęłam. Ostry ból przeszył moją głowę. Usłyszałam jeszcze głuchy huk, po czym zapadła ciemność...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy