niedziela, 7 lutego 2016

Nowe Rozdziały

Nowe rozdziały od 31.01 do 07.02


Autor: Mayako
Kategoria: NaLu, Gruvia, Jerza, Galevy, Rzeczywistość
PROLOG
— Hideo Seiji — przeczytała na głos, gdy brunet wyjrzał z nad jej ramienia na kartki. Oboje przyjrzeli się załączonym zdjęciom postawnego mężczyzny, który mógł mieć na oko trzydzieści lat, dużo pieniędzy i kochanek. — Za jego garnitur mogłabym opłacić czynsz na przyszłe pół roku.
— To prawda — zaśmiała się barmanka. — Ale za wykonanie zlecenia też wpadnie wam spora sumka.
— Egzekucja? — zapytał Gray, przejmując od Lucy fotografie.
— Nie. — Mirajane pokręciła głową i odstawiła wytartą szklankę pod blat. — Macie go tylko schwytać i zawieść do Adachi. Ktoś ma czekać pod York Mart Kurihara. Więcej ma nas nie interesować, pieniądze dadzą wam do ręki, gdy tylko go dostarczycie.
— Gdzie go znajdziemy? — Heartfillia poprawiła się na siedzisku i zerknęła na komórkę, by sprawdzić godzinę.
— Arakawa, podobno głównie przesiaduje w pubie, w którym byliście całkiem niedawno.


Autor: Reiko
Kategoria: Zbiorowe
Rozdział 19. Mapa i spuścizna Bogów
-Trzeba go jak najszybciej znaleźć, zanim Orange wejdzie do miasta-odpowiedziała Candy-nie wiemy ile wzrosła ich siła przez ten czas.
-Wiemy tylko, że dalej pożądają mapy-odpowiedziała czerwonowłosa
-No i Ciebie Takuma-odpowiedziała przerażona Tsuki-sama słyszałaś..
Lucy wyczuła, że Loke lekko drgnął na słowa kotki.
-To ten któremu poturbowałaś wtedy rękę?-zapytała turkusowa kotka podlatując
-Dokładnie-odpowiedziała dziewczyna-dalej nie pozbył się urazu do mnie..
-No cóż z tego co widziałem jego ręka dalej była nie do końca sprawna-odpowiedział Laxus
-Mówiłam, nie przerywa mi się w jedzeniu i nie atakuje kobiet w moim towarzystwie-odburknęła-a skoro rzucił się na jedna dziewczynę, całą gildią to miał co chciał.
-Ładnie powiedziane-odpowiedziały równo Candy z Yuki
-Może pierw nam opowiecie dokładnie o co chodzi z tą mapą?-zapytał Makarov głośniej z baru
Dopiero w tym momencie dziewczyny zdały sobie sprawę, że cała gildia im się przysłuchuje.
Reiko spojrzała na koleżankę, która niepewnie spojrzała na resztę gildii. Nie miała wyboru musi zacząć całą opowieść od początku.
-Kiedy byłam mała i mieszkałam jeszcze z Nivis-zaczęła opowieść-Spędzałyśmy dużo czasu w górach. Nauczyła mnie dużo rzeczy także pisać i czytać. Pewnego dnia przed zniknięciem dokładnie 7 lipca 777 roku.
-Hej nasze smoki też tego dnia zniknęły!-zawołał Natsu przerywając opowieść
-Thunderia także tego dnia zniknęła-odpowiedziała czerwonowłosa patrząc zaciekle w okno
-Czemu patrzysz tak uparcie w okno?-mruknął Sting zdenerwowany
-Możecie mi nie przerywać?-mruknęła Yuki-ciężko mi opowiadać coś z przerywnikami..


Autor: Hinata
Kategoria: NaLu
Rozdział 27 "Wybór"
W końcu, pełna zapału podeszła do Laxusa który właśnie popijał sake przy barze.
--Laxus! Trenuj mnie! --Jej entuzjazm i chęć do walki wręcz płonęła! Dreyar spojrzał na dziewczynę wątłym wzrokiem. W gildii zapadła cisza, nawet Natsu patrzył na to wyziewając ducha. No bo kto by się spodziewał, że blondynka tak od razu zaczepi wrednego Laxa i poprosi.. nie, wymusi na nim trenowanie!
--Zdajesz sobie sprawę z tego co wygadujesz? --Odchrząknął.
--Lucy, zwariowałaś?! --Obudziła się Erza próbując przemówić dziewczynie do rozsądku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy