poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Nowe Rozdziały

Nowe rozdziały od 10.04 do 17.04

Autor: Asuna Miko
Kategoria: NaLu
2. "Nie tak pięknie" 
Zdziwiła mnie jego postawa, rzadko jest stanowczy w stosunku do mnie.
- Tak? - spytałem lekko zniecierpliwiony.
- Chce, żebyś do swoich dwudziestych urodzin wziął ślub, możesz oświadczyć się tej swojej dziewczynie, znaleźć nową, to już Twój wybór - kiedy to usłyszałem, wybuchłem śmiechem.
- Tato co Tobie? To jeszcze kupa czasu -
- Wcale nie. To tylko rok i trzy miesiące. - przestałem się śmiać, słysząc dokładny czas.
- Ty tak na poważnie? - nie dowierzałem.


Autor: Upośledzona Foka
Kategoria: NaLu, Gruvia, GrayLu, Miraxus, Jerza, GaLevy
Rozdział VII
— Zagramy w ,,to, co widzę''? — zaproponował.
— Śnieg — stwierdził Gray, zanim jeszcze zwierzak zaczął opisywać. Faktycznie, chciał to wybrać.
— Nie liczy się! Jeszcze nie zacząłem tłumaczyć — zirytował się zwierzak. To okazało się kluczem do sukcesu, może i nie zaczęli jakiejś porywającej dyskusji, ale doszli do podobnych wniosków, które potwierdzały śmieszność Happy'ego.
Zostali zatrzymani pod bramą miejską.
— Nie przejdziecie. Panicz nie życzy sobie obcych, przykro mi — oświadczył wąsaty strażnik. — Chyba że któryś z panów to szanowny pan E.N.D, wtedy zapraszam — dodał, kiedy towarzyszący mu mężczyzna zwrócił się do niego przyciszonym głosem.
— Możemy porozmawiać z tym waszym paniczem? Choćby teraz i tu? — Fullbuster zwrócił się do wąsacza. Ten wzdrygnął się.
— Panicz nieczęsto wychodzi z dworku, jednak mogę go poprosić — stwierdził nerwowo. — Risto, poczekaj tu z nimi — Strażnik, który ich zatrzymał, odszedł. Zostali z jego towarzyszem, który chyba nie był szczególnie rozmowny, stał ze szpikulcem wycelowanym prosto w Graya.
Wąsacz wrócił w towarzystwie postaci w brązowym, długim płaszczu.
— Panicz zgodził się z wami zobaczyć — oświadczył mężczyzna, odsuwając się, aby mogli zobaczyć chłopaka w całej okazałości.
Był raczej mizernej postury. Twarz miał lisią, a na czoło opadały mu niebieskie kosmyki. Oczy miał podobne do włosów, tylko trochę jaśniejsze. Lewy policzek przecinała mu głęboka bruzda, jakby rozszarpana pazurami. Chłopak wykrzywił wąskie wargi w grymasie, który najpewniej miał być miłym uśmiechem.


Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Fairy tail OC
Rozdział 17 - Sprawa trzech kijków
- Właśnie! Przypomniało mi się! – zawołał niespodziewanie Natsu, wyciągając coś z kieszeni. - Jak tu przyszedłem, to Natsuki wyjęła z ręki Elfmana jakąś kartkę. Nie odczytałem jeszcze co na niej jest, bo wolałem zaczekać na was – oznajmił niepewnie i rozprostowując kawałek papieru, przeczytał.
- Co oni mają wspólnego z tą sprawą? – zapytała czerwonowłosa. Drżała, gdy usłyszała jego imię.
Nie doczekała się odpowiedzi, bo kolejna osoba zdecydowała się odwiedzić. Tym razem była to poszukiwana wcześniej, przez Dragneela Lucy.
- Gdzieś ty się podziewała?! Szukałem cię po całej szkole! – krzyknął podenerwowany Natsu. Martwił się o nią, ale nie ważył się do tego przed wszystkimi przyznać.
- Byłam tu i tam, ale to nieważne – odpowiedziała beznamiętnie. - Rozpocznijmy śledztwo, bo nie mamy za dużo czasu. Rozdzielmy się.
- Ale tym razem idziemy w parach – odpuścił jej trochę. W ogóle nie podejrzewał, że to ona mogła być sprawcą całego wydarzenia.


Autor: Nancy
Kategoria: Fairy Tail OC
Rozdział 25- Opowieść Mad
Miała dokładnie ten sam wzrok!- Zaśmiał się i poklepał ją po tej bolącej sferze ciała – Musiałem ją ratować, bidulka była zrozpaczona, ale od razu kiedy mnie zobaczyła, już przestała być taka blada.- Zarzuciła na niego niebezpieczny wzrok, wydawał się tym w ogóle nieprzejęty. Nie mogła słuchać, jaki on był dzielny, waleczny, a faceci moczyli portki, bo widzieli Smoczego Zabójcę. Nie wytrzymała takiego gadania, gardziła takimi przechwałkami, które nawet nie były prawdziwe.
- Ty chyba sobie żartujesz?- Warknęła, nawet nie mrugając.
- Madie-san, przecież to wiadome, że smoczy za- [...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy