niedziela, 2 sierpnia 2015

Nowe Rozdziały


Nowe rozdziały od 27.07 do 02.08

Autor: Lavana Zoro
Kategoria: NaLu
Rozdział 16 - Natsu i Lucy. Lucy i Natsu. Co ich tak naprawdę łączy?
- No proszę! Nadal są tu pochowane nasze stare zabawki. Chyba nikt tutaj nie przychodził od tamtego czasu. Nawet mogę zauważyć mój pierwszy wiersz o wiewiórce. Ech, przywraca to wspomnienia. Nie powinnam jednak wracać do tego miejsca, ale dla dobra sprawy muszę schować właśnie tu tą teczkę i zawarte w niej sekrety – westchnęłam kiedy otwierałam po kolei wszystkie szuflady. Rzeczy, które się tu znajdowały faktycznie przywracały dużo miło wspomnień. Szkoda, że do głowy wpływały również te bolesne.
Moje palce z podekscytowania jeszcze mocniej zaciskały się na owym przedmiocie. W jakiś dziwny sposób paraliżował mnie strach. Czy na pewno dobrze jest to otworzyć? Nie mam bladego pojęcia. Jeśli jest tam ukryte dla mnie coś bolesnego... Nie chcę. Nie chcę wtedy otwierać.

Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Fairy Tail OC, Zbiorowe
Rozdział 7 - "Ulga"
Stał w tym momencie pod prysznicem. Ciężko znosił śmierć pewnej osoby, która przez ostatnie kilka lat była najbliższą osobą. Po tym jak jego ojciec i jej mama zaginęli trzy lata temu nie miał nikogo oprócz niej.
Gorące krople wody opadały na jego twarz i resztę ciała przynosząc mu tymczasową ulgę. Starał się chodź na chwilę zapomnieć gdzie jest i co się dzieje, ale nie mógł. Wszystko co zostało po Wendy zniknęło bez śladu. Nawet nie pozwolono im opłakiwać jej śmierci ani Laxusa…
- To jakiś koszmar. – stwierdził i wyszedł spod prysznica.

Autor: Yin Fortis
Kategoria:. NaLu
I
— Pij, pij, Lucy — wymruczał ze śmiechem Natsu. — Będziesz łat...
Nie dokończył, bo jego uwagę przykuła cisza panująca na sali, słychać było jedynie muzykę i Canę krzyczącą, że chce kolejne piwo. Powoli odwrócił się w stronę drzwi i ujrzał Gildartsa.
Cana, zainteresowana nagłym spokojem, również przebiegła spojrzeniem po sali. Brała właśnie ostatni łyk piwa, kiedy go dostrzegła.
— Cześć, tatusiu — zawołała, pochylając się, i udając, że zawzięcie wyciera lepiący się od piwa blat. — Jak tam na misji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy