niedziela, 22 listopada 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 16.11. do 22.11


Autor: Shōri Chan
Kategoria: NaLu, Jerza, Gruvia, GaLevy
IV. Podróż do Onibas, Kageyama i tajemniczy flet.
Erza obserwowała tę scenę z wielkim uśmiechem. Trudno jej było uwierzyć, że Lucy w zaledwie miesiąc do tego stopnia owinęła sobie Natsu wokół palca. Zwłaszcza, że słynął on z niezłomnego uporu, godnego osła. A tu proszę — kilka słów, jedno spojrzenie i Dragoneel miękł jak ciastko polane wodą. Zapewne gdyby nie interwencja Heartphilii, obrażałby się jeszcze dobrą godzinę.


Autor: Elesis
Kategoria: GaLe
Rozdział: One shot - "Kwiat"
- Kocham cię.
I wtedy mentalnie życie żelaznego smoczego zabójcy skończyło się, kiedy to dusza jego błękitnego kwiatuszka została uwolniona od wszelkich granic, które wyznaczało jej ciało.
Nie płakał; wiedział, że jego luba nie chciałaby widzieć jego łez. Był silny dla niej, aby stamtąd, gdzie obecnie przebywała, obserwowała go i była z niego dumna. Choć żal, gniew i bezsilność targały jego sercem, to starał się utrzymywać pozory, że wszystko jest w porządku. Oszukiwał się, ale tłumaczył sobie, że tak musi po prostu być. Skoro los lubi bawić się czyimś kosztem, to zrobi na przekór i nie będzie okazywał po sobie, że to nie rusza go, nawet jeśli było kompletnie inaczej.


Autor: Marika Beilschmidt
Kategoria: Fairy Tail OC
Rozdział 20- Twoje ubrania!
-Odmawiam!- krzyknęłam wstrząśnięta.- Nie zgodzę się na to... 
-Panienko Louise... To tylko zdjęcie... Ma Panienka piękne ciało, trzeba je wykorzystywać...
Chwyciłam za patelnię i powaliłam mężczyznę. 
-Nie to nie!- wzięłam następny zamach i następny. Po chwili usuwałam "trupa" z domu. 
-Lou? Może naślesz ich na Lucy?- podsunęła Isabell, wyciągając patyczek po lizaku z ust. Spojrzałam z dołu na nią, bo wisiała w oknie. Weszłam z powrotem do środka. 
-Próbowałam! Tylko ją zobaczyli i... O~! Cześć Lucy...- przerwałam swoją opowieść. 
-Czy ty...? Znowu...- zapadła cisza przed burzą.
-Nie... Opowiadałam o moich ulubionych owocach.- skłamałam. 
-Aha... To nie przeszkadzam...- udała się do wyjścia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy