środa, 24 września 2014

Nowe Rozdziały


Nowe rozdziały od 16.09 do 24.09

Autor: Fumiko Rei
Kategoria: Zbiorowe
Anioły Też Upadają
Patrzyłem na Ciebie. Obserwowałem ukradkiem jak rozmawiasz ze swoimi przyjaciółmi. Twoje włosy lśniły niczym diamenty. Nigdy nie widziałem piękniejszych.
Śmiałaś się głośno z ich żartów, choć nie zawsze były zabawne. Smuciłaś się razem z nimi i pocieszałaś, gdy przytrafiło im się coś przykrego. Rozdzielałaś ich, gdy podczas kłótni zaczynali skakać sobie do gardeł jak idioci. Gdy potrzebowali pomocy, pierwsza śpieszyłaś na ratunek. Byłaś taka dobra, dzielna, taka troskliwa...
(ostrzeżenie: +18)

Autor: Nel iel
Kategoria: Cross-over, NaLu, Gruvia, GaLevy
Rozdział IV - Tajemniczy nożownik
- Co jest, Gray? - spytała niepewnie Juvia
- Ktoś chyba nas śledzi - powiedział Gray - Ale i tak jesteśmy na miejscu - dodał i sie lekko uśmiechnął do swojej dziewczyny.
- A no serio.. To do jutra - powiedziała niebieskowłosa i pożegnała się, całując go namiętnie w usta, a Gray to odwzajemnił.
Poczekał aż dziewczyna wejdzie do bloku, w którym mieszka i sam ruszył do swojego domu.

Autor: Yin Fortis
Kategoria: Nalu
Rozdział VIII
— Lucy... — szepcze cicho Natsu, zupełnie jak tamtego pamiętnego dnia.
— Natsu! — odpowiada pośpiesznie i, przezwyciężając cierpienie, stawia w jego stronę kilka chwiejnych kroków.
— Dlaczego tak łatwo się poddałaś? Dlaczego zostawiłaś mnie samego? — W jego głosie słychać nie tyle żal, co smutek.
— Natsu! — Już prawie krzyczy, ból staje się nie do zniesienia. — Kim dla ciebie byłam?
Chłopak nie odpowiada, tylko dalej wpatruje się w nią tymi smutnymi oczami.
Lucy czuje, że dłużej nie da rady znieść tego bólu. Przesuwa wzrokiem po swoim ciele i widzi smagające je płomienie, naprawdę ja pochłaniają, jest niszczona przez żałobny ogień swojego przyjaciela. Wie, że musi uciekać, ale jest gotowa zaryzykować wszystko, aby tylko poznać odpowiedź.
— Kim dla ciebie byłam? — mówi głośno, starając się nie krzywić z bólu, choć łzy płyną już strumieniami po jej policzkach. — Kim dla ciebie byłam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy