czwartek, 1 stycznia 2015

Nowe Rozdziały


Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Zdrowia, pomyślności, sukcesów w szkole, czy pracy! Aby ten rok był lepszy niż poprzedni!
Życzy załoga Spisu Fairy Tail

Nowe rozdziały od 23.12.14 do 01.01.2015

Autor: Akane Hurami
Kategoria: NaLu
XII Złoty Mag
-No widzę... Krwawisz...Jesteś cała poraniona.
Powiedział zwracając uwagę jedynie na krwawiące rany.
-Nie to głąbie.
Przetarłam miejsce nakłucia. Wokół niego zaczynały się rozchodzić czarne żyły. Chłopak szeroko otworzył oczy po czym złapał mój nadgarstek. Z przerażeniem przyglądałam się reakcją Salamandra.
-C-Co to ?!
Spytał jeszcze bardziej przerażony. Wcześniej nie było tych żyłek.... Nie miałam pojęcia o co tu chodzi.
-Takie same jak u Virgo...
Szepnęłam przerażona.
-O co tu chodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy