sobota, 3 października 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 20.09 do 3.10


Autor: Rhan Boleyn
23. Czekaliśmy
Piętnastoletni Laxus Dreyar, zwany w pewnych kręgach Gromowładnym, jest jednym z najbardziej interesujących magów gildii Fairy Tail obok Gildartsa i Tytana Makarova. Potomek sławnego rodu podobno odziedziczył potęgę w całym tego słowa znaczeniu. Czy jest jednak na tyle odpowiedzialny, by udźwignąć ten ciężar? 
Ostatnimi czasy nie daje znaku życia, jego wcześniejsze "wyczyny" są znane, jeśli nie w całym Fiore, to na pewno w pewnej jego części. A przecież ktoś taki jak Laxus nie może długo usiedzieć w ciszy. Skutki jego decyzji takich jak walka z rzekomą mroczną gildią odczuwają przede wszystkim miasta, w których mag się akurat znajduje, a których sytuacja finansowa za każdym razem się pogarsza. O ile młodego maga nie powinno się winić za nieprawidłowy osąd sytuacji, o tyle jego dziadek, Tytan Makarov, powinien zdawać sobie sprawę z siły wnuka i bardziej go kontrolować.
Przypomnijmy, że na przestrzeni ostatniego roku zrujnował następujące miasta: Oshibana, Shirotsume, Omnibus, powodując, bagatela, milionowe straty, z którymi teraz gildia musi się uporać. Według dostępnych materiałów spłaciła większość długów młodego maga i, choć nikt nie zagląda w księgi rachunkowe gildii, niesamowitym wydaje się fakt, że wciąż rozwijające się Fairy Tail ma tak zasobną kiesę!

Autor: Kiri Chi
Kategoria: NaLu
 Rozdział 18 - Nowa przyjaciółka
Stanęli już przed gildią, w końcu Lucy musiała tam wrócić i powiedzieć wszystkim, że jest z nią wszystko w porządku. Mimo tego, że Natsu już tam był i powiedział mistrzowi, nie może się przecież przed nimi wszystkimi ukrywać. Lucy westchnęła ciężko i spojrzała się na Natsu, który od razu wiedział o co chodzi.
- Nie musisz się tak o to martwić, po prostu z nimi nie rozmawiaj. Jeśli będą coś jeszcze od Ciebie chcieli, to ja... - w tym momencie rozpalił swoje pięści, pamiętając o czym Lucy jeszcze niedawno mu powiedziała. Był naprawdę ciekaw, kto tak o nim nakłamał, jednak blondynka nie dawała za wygraną i nie chciała mu o tym powiedzieć.

Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Jerza, Fairy Tail OC
Rozdział 12 - "Wizja, sen czy rzeczywistość" (Część 1)
 - Widok krwi powinien, mnie przerazić, więc dlaczego się nie boję? – zapytałam samą siebie.
Moi przyjaciele nadal stali przed pokojem i próbowali chyba coś ustalić, ale ja nadal nie wiedziałam co się stało. Postanowiłam, że poczekam, aż się rozejdą i wtedy zerknę.
Chwilę później kilka osób rozeszło się po szkole lub do swoich pokoi, natomiast Natsu, Lucy i Natsuki weszli do mojego pokoju.
- Jakim prawem tam wchodzicie?! To mój pokój, więc wynocha! – krzyknęłam, ale to nic nie dało.
Nadal nie mogli mnie usłyszeć. To mnie przeraziło. Weszłam niepewnie do pomieszczenia i zdałam sobie sprawę dlaczego czuję się tak dziwnie. Prawda była taka, że osoba, która nie żyła to byłam ja.

Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Galevy, Nalu, Fairy tail OC
Rozdział 43 - Ziemia vs Metal
Ryu zakręciło się w głowie. Przed oczami mignął mu Redfox śmiejący się szyderczo. Jednak w tym śmiechu nie było kpiny i upokorzenia, jednak sama radość z walki. Takeshi uśmiechnął się w duchu.
- „W końcu ktoś podobny do mnie.” – pomyślał. Dla niego walka to była czysta przyjemność, jednak przeciwnicy, z którymi do tej pory walczył tak nie uważali. Ich celem było tylko jak najszybsze i sprawne pokonanie swego przeciwnika. Tutaj natomiast Gajeel specjalnie przedłużaj walkę. Możliwe, że chciał w ten sposób przekabacić na swą stronę Ryu, jednak ten nie przejmował się tym zbytnio. Już samo zaproponowanie walki przeciągnęło go na ich stronę. Może to skomplikowane myślenie, jednak Takeshi tak czuł, a w tym momencie czuł, że walczy tylko ze sobą. Walczy by nie upaść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy