niedziela, 29 listopada 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 23.11 do 29.11


Autor: Akane Hurami 
Kategoria: Nalu, Nali, Gale 
Rozdział I Księga I : Ofiara
-Strasznie chrapiesz.
Zaśmiał się. Poczułam jak rumieniec wstydu wkracza na moje policzki. Stuknęłam go grzbietem dłoni w geście kapitulacji. Uśmiechnęłam się i sięgnęłam do włącznika lampki. W pokoju zapadł ponowny mrok. Schlebiało mi to, że zawsze był ze mną. Bezwładnie opadłam na poduszkę.
-Dziękuję......
Szepnęłam usłyszałam tylko głośne chrapnięcie. W końcu, gdy czułam się bezpiecznie mogłam spokojnie zamknąć oczy.

Autor: Shōri Chan
Kategoria: NaLu, (miejscami) Jerza, Gruvia, GaLevy
V. Bitwa z Eisenwald, anioł śmierci i Powietrzny Mur.
– Co robimy? – pisnęła przerażona Lucy, przyciskając Happiego do piersi tak mocno, że biedak nie mógł oddychać.
– Musimy walczyć, Lucy. Nie ma innego wyjścia. – odrzekła, prostując się. Członkowie Eisenwald zbliżali się powoli do magiń z lubieżnymi myślami. W końcu obie wyglądały jak żywcem ściągnięte z wybiegu, grzechem byłoby tego nie wykorzystać. Widząc obrzydliwe spojrzenia magów z mrocznej gildii, Erza postanowiła skopać im te szowinistyczne dupska. – Kansō: Tenrin no Yoroi! – Całe ciało kobiety zaczęło świecić tak, że wszyscy na chwilę zmrużyli oczy, a gdy opadło, szkarłatnowłosa stała przed nimi w pięknej, metalowej zbroi. Podwójne, żelazne skrzydła wyrastały z jej pleców, piersi zakrywał metalowy stanik wykonany z ostrzy, a na biodrach trzymała się długa biała spódnica. Wyglądała jak zabójczy anioł śmierci. Wokół niej wirowały srebrne miecze. – Circle Sword! – Ostrza zaatakowały przeciwników, w mniej niż sekundę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy