poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nowe Rozdziały

Nowe rozdziały od 20.12 do 27.12

Autor: Hinata Kageyama
Kategoria: NaLu
Rozdział 25 "Shori i Yukino"
-Musisz zabić Zerefa, jesteś jedyną która może go pokonać. Jesteś drugą połową E.N.D'U. -Heartfilia coraz bardziej bała się tego wszystkiego, chciała wrócić do przyjaciół i bawić się z nimi na misjach niszcząc przy tym połowę miasta.
-Raz z nim walczyłam, prawie mnie zabił. Nie dam rady...
-Lucy.. -położyła dłoń na jej głowie. -Jesteś moją córką, wierzę w ciebie jak w nikogo innego na tym świecie. Mój czas już się kończy, niedługo spotkamy się ponownie. -jej ciało zaczęło znikać.

Autor: Shōri Chan
Kategoria: NaLu, Jerza, Gruvia, GaLevy
Świąteczny One-shot: Pułapka pod jemiołą.
Kiedy tylko o tym pomyślała, Natsu nagle się zatrzymał. Niewidzialna bariera zagradzała mu drogę. Było za późno. Wpadli w pułapkę pod jemiołą.
– Cholera… – wyrwało się Lucy.
Brązowo-zielone oczy przyjaciela spoczęły na niej.
– Co się dzieje? – spytał zdezorientowany.
Dziewczyna bez słowa wskazała palcem na sufit. Spojrzenie Smoczego Zabójcy powędrowało we wskazanym kierunku. Tuż nad ich głowami wisiała dumnie wiązanka jemioły. To znaczyło tylko jedno… Ponownie spojrzał na przyjaciółkę, która już była cała czerwona.

Autor: Yin Fortis
Kategoria: NaLu
Rozdział: 4
Z początku wydawało jej się, że chłopak dostaje ataku padaczki. Zaczął się trząść i wydawać dziwne odgłosy. Dopiero po kilku sekundach zaniechał prób powstrzymania śmiechu, wybuchnął. Zsunął się po ścianie i zaczął turlać się po podłodze, trzymając się za brzuch. Kilka razy prawie się uspokajał, ale wtedy spoglądał na Lucy i atak powracał.
Dziewczyna, cała zesztywniała, czekała. Ręce opuściła wzdłuż ciała i zacisnęła dłonie w pięści.
W końcu Natsu poszedł do siebie, może nie w pełni, ale był w stanie w miarę wyraźnie mówić.
— No bo kiedy wyszliśmy... ha ha ha... chciałaś zwiedzić miasto i ja się... ha ha ha... zgodziłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy