środa, 7 czerwca 2017

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 02.06. do 07.06
Miło widzieć, że jeszcze żyjecie. :)


Autor: Auaiz
Kategoria: NaLu
Rozdział 18
- Lucy! - krzyknęła, gdy wreszcie ujrzała leżącą blondynkę. Przykucnęła prz niej i zaczęła nasłuchiwać jej oddechu.
- Żyje - odetchnęła z ulgą, prostując się.
- Oczywiście, że żyje.
Odwróciła się w stronę, wciąż stojącego w tym samym miejscu Jackala. Na jego twarzy malował się ohydny, szyderczy uśmiech. Dziewczyna patrząc na niego, miała odruchy wymiotne, jednak szybko się opanowała. Rozejrzała się, by już po chwili ujrzeć klęczącą Yukino. Uśmiechnęła się delikatnie i skinęła głową w jej stronę. Agria uczyniła to samo, po czym podeszła do koleżanek.
- Rozumiem, że mamy ją samą targać tam, gdzie rozkażesz? - prychnęła do demona.
- Nie - zaśmiał się chłopak. - Zrobię coś gorszego...
Piratki spojrzały na niego ze strachem w oczach, szykując się już na kolejną eksplozję. Ten jednak roześmiał się głośno.
- Musicie ją tu zostawić i iść ze mną.
- Co?! - ryknęła Locksar. - Chyba śnisz!


Autor: Roszpuncia
Kategoria: Cross-Over, Fairy Tail OC, Przyszłość, Rzeczywistość, Zbiorowe
One-Shot "To skomplikowane... Part I"
Jej dłonie młóciły powietrze, próbując mnie odepchnąć, ale lata ćwiczeń jeszcze na Wschodzie sprawiły, że moje ciało jest jak głaz: twarde, zimne i niewzruszone. Powoli robiła się sina na twarzy, jej ciało wiotczało, a oczy wywracały się białkami na wierzch. Odrobina śliny ściekła jej po brodzie. O tak! Mam ogromną satysfakcję z tego, że zmieniłam jej wyraz twarzy. Nawet nie słyszałam dzwonka na lekcje, wszystkie dźwięki się dla mnie wyłączyły. Byłam teraz tylko ja i Scarlet, moje chude palce i jej urywający się oddech. Nagle nie mam pojęcia co się dzieje, gdyż moje palce opuściły bladą skórę dziewczyny, a ja uniosłam się kilka centymetrów nad ziemią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy