sobota, 5 kwietnia 2014

Fairy Tail - 176 odcinek

Jak wiadomo wszystkim fanom FT, dzisiaj został wyemitowany 176 odcinek Fairy Tail. Już z polskim tłumaczeniem można go zobaczyć tutaj - 176 odcinek. Jak już wiadomo było wcześniej, kreska została nieco dopracowana, jednak mnie osobiście średnio się spodobała. Ale myślę, że wszyscy do niej po czasie przywykniemy. I jak Wam się podobał odcinek? Jak wrażenia? Przyznam szczerze, że póki co wstrzymałam się z oglądaniem, gdyż czekam, aż będzie na sibnecie. Po prostu tam najlepiej mi odtwarza ;)


4 komentarze:

  1. Szczerze myślałam, że lepiej będzie. Mam jakieś negatywne nastawienie. Kreska nie jest zła, ale ich ruchy są takie... sztuczne ? Akcja w Sabertooth zamiast dramatyczna była komiczna. Sto razy lepsza sytuacja zdarzyła się w mandze. Gray, Eflman w ogóle większość facetów ma dziwny głos. Jedynie Happy i Erza mają swój urok. Ale to dopiero pierwszy odcinek mam nadzieje, że moje zdanie się zmieni ;/ Jak na razie moja ocena to 2/5. Naprawdę pierwszy odcinek to masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja wstrzymałam się z oglądaniem póki nie będzie na sibnecie, ale mam co do tego mieszane uczucia. Sama nie wie czy mi podejdzie, gdyż wcześniej byłam zauroczona anime, a teraz... wszystko stoi pod znakiem zapytania. Mam nadzieję, że z czasem będzie jednak lepiej :)

      Usuń
  2. Za mało Juvii... A tak to Avii się podoba :D Jestem inna niż wy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę Erzę :D Jeśli jest dużo Erzy ja będę szczęśliwa <3 :D

      Usuń

Obserwatorzy