niedziela, 24 maja 2015

Nowe rozdziały


Nowe rozdziały od 17.05 do 24.05

Autor: Akane Hurami
Kategoria: NaLu
Epilog
-Mamusiu !!!
Krzyk dziecka w pustym domu, gdzie mieszkałam razem z Natsu. Zerwałam się z kanapy i ruszyłam biegiem za głosem dziecka, który zdawał mi się znajomy. Wbiegłam do pustego pokoju, w którego kącie siedziała mała blond włosa dziewczynka.
-Mamusiu....
Szepnęła ocierając twarz. Na szyi miała biały szalik Natsu. Blond włosy i duże zielone oczy, które właśnie ukazała. Czy to może być....
-Mamusiu. Tata oszalał

Autor: AlonseKurokami
Kategoria: Jerza
8.Shin jidai no makuake
Nie zdążył odpowiedzieć gdy lodowa strzała udaremniła kolejny „ognisty ryk smoka”. Oczom chłopaka pokazały się dwie sylwetki. W jednej z nich rozpoznał Gray’a, towarzyszącej mu osoby nie znał.
- No nareszcie jesteś – powiedział czarnowłosy trzymając w ręku latarkę – Erza martwi się że podpalisz las.
- Mówisz o sobie – odgryzł się – dobrze że ten leśniczy cię znalazł bo inaczej by pewnie coś cię zjadło.
- Tak się składa tępaku że to nasz sojusznik – kłótnia trwała w najlepsze – czyżby twoja skleroza tak się posunęła że nie poznajesz swoich.
Lucy przysłuchiwała się tej wymianie zdań nie odrywając wzroku od Kaishi’ego. Nigdy wcześniej go nie widziała ale podejrzewała że tak jak mówił Gray jest ich przyjacielem.
- Uspokójcie się wreszcie, czy mamy czekać na jakieś bestie co nas zjedzą – warknęła. Była zła, zmęczona i nie zamierzała znosić dalej tej sprzeczki.
- Nie jestem rybką, nie chce być pożarty – Happy momentalnie przylgną do jej pleców.
- Widzę że twoi znajomi są impulsywni – zagadał Kaishi patrząc jak kłótnia powoli przeradza się w szarpaninę, a ta w bójkę.
- Tak, ale kim ty jesteś – spytała uznając to za najrozsądniejsze w tej chwili.
- Wyjaśnię to wszystko jak już będziemy w gildii zapewnił – wszyscy już czekają tylko na was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy