wtorek, 18 sierpnia 2015

#90. The White Dragon Slayer

Autor: Rinkita Mikiku
Kategoria: Fairy Tail OC
Opis: Najpierw miał nade mną władzę Jiemma. Potem jego córka. Zawsze ktoś mi groził, szantażował i mną gardził, przez co cały czas czułem się gdzieś w środku jak przestraszony dzieciak.
Może coś po prostu się we mnie wyzwoliło tam, w gildii. Coś, co zazwyczaj trzymałem zamknięte głucho, głęboko w sobie.
Traktował wszystkich jak śmieci! Co wcale mnie nie usprawiedliwia… ale kiedy uderzył swoją mocą w broniącego mnie Lectora… Odczułem to tak, jakby mnie ktoś dźgnął czymś ostrym. Wszystkie nerwy miałem w tamtym momencie na wierzchu.
Palce zacisnęły mi się w twardą kulę mięśni, kości i energii.
Rogue spojrzał na mnie zmartwiony i przerażony. I po raz pierwszy zobaczyłem swoje odbicie w jego oczach.
Zobaczyłem, co zrobiłem.
To było tak, jakby ktoś zerwał zasłonę i moje wnętrze zalało światło. Nie podobało mi się to, co w sobie zobaczyłem. Walka to jedna rzecz, ale to… To było coś innego. Stałem się tym, czym nigdy być nie chciałem.
Stałem się mordercą.
Nazywam się Sting Eucliffe, a to moja historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy