sobota, 5 września 2015

Nowe rozdziały

Nowe rozdziały od 30.08 do 5.09

Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: Gruvia, NaLu, Fairy Tail OC 
Rozdział 10 - "Namiętność wody i lodu"
Drugie morderstwo oznaczało otworzenie przed nimi drugiego piętra, które z samego rana postanowili sprawdzić. Postanowili to zrobić wspólnie, więc cierpliwie czekali w stołówce, aż wszyscy się zejdą. Dochodziła dziesiąta i nadal brakowało dwóch osób.
- Natsu idź lepiej zobacz gdzie oni są. – poleciła Lucy.
- Hę? Dlaczego to ja mam budzić tego księciunia? – jęknął.
- Nie marudź tylko idź. – popatrzyła na niego groźnie, a ten posłusznie i pospiesznie wyszedł z pomieszczenia.
Doszedł do pokoju Fulbustera i bez żadnego pukania wparował do środka. Widok jaki tam zastał go zaskoczył… i to bardzo.


Autor: Oliwia Natsuki オリビア
Kategoria: GaLevy
Rozdział 41 - "Lekcja historii"
- Obiecałem, że nic nie powiem. Layla była moją dobrą znajomą, jednak nie może już żyć na tym świecie. – powiedział Makarov. – Całą jej moc odziedziczyła córka, z którą też mam kontakt, jednak ta prosiła, żebym nic nikomu o niej nie mówił.
- To w takim razie jak możemy ją odnaleźć?! – jęknęła Levy.
- Zanim ją odnajdziecie powinniście się zapytać reszty smoczych zabójców co oni sądzą o planach rady, bo mnie się to absolutnie nie podoba.
- Ja myślę, że jeżeli to prawda co mówią o tej smoczej zabójczyni to cały plan rady może się udać. – odparł Gajeel. – Porozmawiamy ze wszystkimi smoczymi zabójcami, dowiemy się co o tym myślą, ale będziemy też szukać tej dziewczyny.
- Dobrze. – kiwnął mistrz i z uśmiechem dodał. – Ona jest bliżej niż sądzicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy